Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Έλα να ξεκουνιόμαστε!!!!

Καλά ποιος μπαίνει και διαβάζει το blog και ανεβαίνουν οι αναγνώσεις; Χμμμ σε τσάκωσα χεχεχεχε
Λοιπόν δεν με νοιάζει, αρκεί να μην με διαβάζει ο μπαμπάκας μου που ανακάλυψε το διαδίκτυο και ανταλλάζουμε κάθε μέρα e-mail :Ρ

Σφικτά τα πράγματα και αυτό το σ/κ. μεταξύ μας οτι είναι να γίνει θα γίνει οπότε... Απόψε Ευτύχη να πιούμε τις μπυρίτσες μας, ο Β. πήρε τηλ αλλά του έκανα την καρδιά αγκινάρα με τα εισιτήρια και ξέχασε να μου πει για το βράδυ (κακό του κεφαλιού του). Tomorrow θα ξυπνήσω αργά (επιτέλους μια μέρα χωρίς ξυπνητήρι την ώρα που ξημερώνει!), λίγα ψώνια και μετά... προετοιμασία για την συναυλία. Λογικά θα σπάσουν τα τηλέφωνα από τα παιδιά για το πότε θα πάω, πως θα κατέβω μετά Φάληρο κτλ κτλ. Θα θέλουν να κουτσομπολέψουν (δεν αντέχω άλλο βράδυ αγκαλιά με το τηλέφωνο), να με ρωτήσουν πως νιώθω που θα βρεθούμε όλοι μαζί... μωρέ μια χαρά! Κέφια να δείτε σήμερα! Και την Κυριακή beach party - ρεζίλι θα γίνουμε - σβήσιμο κεριών και μετά τροχάδην για να δούμε και τους άλλους. Κάτι συμβαίνει σε εκείνη την παρέα... κάτι έχει συζητηθεί κι μένα δεν μου το βγάζεις από το μυαλό.

Και έχω και τα καμάρια μου να πλακώνονται. Αν σας πιάσω και τους δύο από το αυτί να δείτε τι ωραία που θα είναι. Μικρά παιδιά και μέσα στα νευρά και την ασυνεννοησία. Ναι ναι μου βγήκε το ενήλικο σήμερα (καιρός δεν ήταν;). Το 'πα και χτες, αν μια σχέση μου μου δημιουργούσε τόσα προβλήματα, ανάγκη για τόση ώρα συζήτησης και επίλυσης προβλημάτων, θα την διαολόστελνα. Μια συζήτηση δεν αποδίδει αν ο άλλος δεν έχει διάθεση να σε ακούσει ενώ αντιθέτως μπορούν να επιλυθούν τα πάντα με 5 λεπτά ουσιαστικής συνομιλίας. Και πραγματικά δεν με νοιάζει ποιος κερδίζει στις μικρές μάχες. Αν αποφύγεις την μάχη που δεν έχει και τόσο αξία είσαι κερδισμένος γιατί δεν προστίθεται φθορά.

Σκέφτομαι πως με τόσους γνωστούς και "φίλους" που έχουν μαζευτεί γύρω μου η κατάσταση έχει γίνει λίγο ανεξέλεγκτη. Που σημαίνει ότι σύντομα κάποιος θα μου την φέρει. Βαστάτε γερά γιατί δεν ξέρω πόσο ανώδυνο ή επίπονο θα 'ναι. Απλά μειώνει η αίσθηση αυτή την εμπιστοσύνη μου προς τους συγκεκριμένους ανθρώπους και δεν μπορώ να το αγνοήσω γιατί ποτέ ένα μου προαίσθημα δεν βγήκε λάθος.

Κρατάμε δυνάμεις και κέφια για το σ/κ και ειδικά για αύριο αλλά σήμερα... νοικοκυρούλα χαρωπή :P διότι αλλιώς δεν παίζει να κάθομαι στην αυλή του Ευτύχη και να χαζογελάω με τις self-service μπύρες χαχαχαχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: