Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Happy Monday???

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχω τρελή υπερένταση από το πρωί. Έχω χτυπήσει τρελές ταχύτητες και πάλι έβγαλα δουλειά 2ημέρου σε 3 ωρίτσες. Το χέρι ψιλοπονάει απ την τενοντίτιδα και σίγουρα η διάθεση δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε καλή. Εδώ και μέρες θέλω να γράψω κάτι αλλά όλο τυχαίνει να το σκέφτομαι σε ακατάλληλο χώρο. Και όταν έχω πραγματικά την δυνατότητα να γράψω κάτι δεν έχω διάθεσή να το αναλύσω. Βλέπεις θέλει προσοχή και λεπτότητα γιατί δεν θέλω να καρφωθώ για άλλη μια φορά. Αποφάσισα άλλωστε να κόψω τα «σημάδια» από σήμερα. Ίσως να μην ξαναστείλω και μήνυμα... ποιος ξέρει. Είπαμε κάνουμε κάτι γιατί το διασκεδάζουμε και περνάμε καλά. Όταν αρχίζει να γίνετε επικίνδυνο για εμάς το επαναπροσδιορίζουμε. Και έπρεπε δλδ να βάλει κομμάτι που είναι από τον ίδιο δίσκο με τα Βαριά Ποτά; Και έπρεπε το Σάββατο να είναι και ο παπάρας εκεί; Βάλε και τα οικονομικά που προμηνύονται χάλια έδεσε το γλυκό. Από πού να κόψω που οι λογαριασμοί μας έχουν πεθάνει; Και ο Βασιλάκης πάλι μια από τα ίδια. Τι παιχνίδια είναι αυτά ρε γαμώτο; Ούτε εγώ δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε αυτά. Ή που θα κάνω χειρότερα ή που θα βρω τρόπο να του τα κόψω. Αν και πιστεύω πως είναι ο μόνος άνθρωπος που πραγματικά νοιάζεται... τεσπα. Το μπλέξιμο της αρκούδας και η Αφροδιτούλα να μου πετάει 1-2 πράγματα που μάλλον έχει δίκιο. Ο ένας ασχολείται (όσο ασχολείται) από περιέργεια καθαρά. Ο άλλος πάει να δει πόσο τον παίρνει ακόμα (εμ δεν σφάξαν!) και ο άλλος είναι κρυφοερωτευμένος. Μια φορά να περιβάλλομαι μόνο από έναν και να είναι και ξεκάθαρος παίζει; Τι περίεργοι που είμαστε οι άνθρωποι γαμώτο. Διαβάζουμε τα σημάδια όπως θέλουμε και ανοίγουμε παράλληλα μέτωπα. Είπαμε να γίνουμε multi-task αλλά το παρακάνουμε. Κρατάμε ανοιχτές ευκαιρίες γιατί φοβόμαστε ότι κάτι που θεωρούμε μοναδικό μπορεί να μας ρίξει πόρτα. Χάνουμε όμως τον στόχο, κάνουμε το κριτήριό μας, χάνουμε εμάς. Όπως τα λεγα και χτες όταν κάτι απασχολεί το μυαλό σου το βλέπεις παντού, όπως επίσης και όταν θέλεις να βρεις συσχέτιση με κάτι, με κάποιον βρίσκεις. Έτσι λοιπόν έχω ένα Ε και ένα 7 και εσύ προσπαθείς να βρεις πως ταιριάζει. Δεν το αφήνεις καλύτερα; Αν χαλαρώσω μπορεί να βρίσκω και λιγότερες συμπτώσεις (στις οποίες δεν πιστεύω). Μπορεί να ανακαλύψω ότι δεν υπάρχει τίποτα παραπάνω από μια απλή περιέργεια και απλά ταιριάζει λίγο το «πνεύμα». Χιουμοράκι βλέπεις έχουν πολλοί, ίδια μουσικά ακούσματα επίσης, αγάπη για ταξίδια ουυυυυυυ και φίλους καρδιακούς στην Κρήτη επίσης (πάλι ξέχασα να πάρω τον Μάνο τηλ). Χτυπάει ο σαρκασμός κόκκινο και τα έχω πάρει λίγο με το κενό των εξελίξεων. Λίστα με τα προβλήματα που έχεις να λύσεις και ξεκίνα ένα ένα. Και δες και τι θα κάνεις με την Μ. αν η εξέταση δεν βγει καλή... προβλέπω ταξίδι αστραπή Ηράκλειο και εγκατάλειψη όλων των άλλων σχεδίων. Μακάρι Θεέ μου να πάνε όλα καλά. Μακάρι.

*Θυμίστε μου να μην παραληρώ τόσο συχνά :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: