Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Too much drama...

Είναι απίστευτο πως καταλαβαίνεις κάποιον από το πώς γράφει... Είμαι σίγουρη πως χτες ήταν κάπως αλλά σήμερα, μέσα στην καλή χαρά. Πολύ χάρηκα. Ίσως να είναι αυτό που λέει η Μ. και να παραείμαι ψυχούλα, αλλά μεταξύ μας χαίρομαι γιατί κάνει και μένα χαρούμενη. Πάλι εγωιστικό είναι

Νομίζω πως η χτεσινή έξοδος ήταν κάτι σαν αυλαία για μένα και τον άλλο. Ήταν ίσως απ’ τις μοναδικές ευκαιρίες να ξεδιαλύνει μια κατάσταση. Αφού δεν ξεδιάλυνε, την τελειώνω εγώ. Σκέφτομαι κιόλας πως αν ένιωθα πια τόσα πολλά δεν θα μελαγχολούσα μετά διαβάζοντας τον άλλο, ακόμα και αν το ενδιαφέρον είναι γνήσιο, ακόμα και αν απλά στεναχωρέθηκα για έναν άνθρωπο που εκτιμώ. Οπότε ο χρόνος κύλησε εις βάρος σου νεαρέ. Too much drama :) και δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Και ο φίλος του σαν πολλά κολλητιλίκια ξαφνικά να επιδιώκει μαζί μου. Του αράδιασα τουλάχιστον 20 συναυλίες και ήθελε σε όλες να έρθει μαζί μου, άρπαξε κατευθείαν την ευκαιρία για καφέ (αν και χαίρομαι να μιλάω μαζί του), απλά λόγω της άλλης κατάστασης μου κάνει ύποπτη η συμπεριφορά. Φαντάσου π.χ. να πάμε μαζί Μάλαμα και να είναι εκεί και ο άλλος; Θέλοντας και μην θα τον γνωρίσω και για κάποιο λόγο τρέμω στην ιδέα. Όχι άλλα μπερδέματα δεν είπαμε?

Τεσπα όλα καλά πάνε, νιώθω καλά με μένα, δεν νιώθω μόνη, ένα μόνο πράγμα ζητάω και που θα πάει θα ΄ρθει οπότε... όλα καλά!!!

Μήπως να πεταχτώ Σίφνο την Κυριακή;

Δεν υπάρχουν σχόλια: