Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Ξενέρωμα/Ιδεοληψία

-Έχετε ερωτευθεί στη ζωή σας;

-Δώδεκα φορές μόνο, και πολύ έντονα.

-Με ανταπόκριση;

-Μόνο μια φορά με ανταπόκριση. Τα υπόλοιπα ήταν πλατωνικοί έρωτες ή μάλλον... πώς το λένε... ιδεοληψίες. Η μαμά μου έλεγε «με το νου σου μπαϊράμι κάνεις», δηλαδή με το νου μου ζούσα έρωτες φανταστικούς. Αλλά τι σημασία έχει; Ο έρωτας δεν είναι πότε θα μπει το ένα μέσα στο άλλο. Έρωτας είναι αυτό που ποθείς.

-Ακόμα κι αν δεν το 'χεις;

-Ο πόθος είναι! Τίποτε άλλο. Τα άλλα είναι τρίχες.

-Ο ένας έρωτας που είχε ανταπόκριση...

-Αυτός ήταν ο χειρότερος! (γέλια)

-Επειδή είχε ανταπόκριση;

-Βεβαίως! Αυτό που ποθείς, μόλις το κατακτάς είναι σα να μην υπάρχει. Το κλασικό παράδειγμα: «Πόσο θα ήθελα να μπω μέσα σε μια ωραία, γαλάζια θάλασσα!». Ε, μπήκες! Και τι έγινε; Τι νιώθεις που μπήκες στη θάλασσα;

-Ε, πώς! Μια δροσιά!

-Τίποτα δε νιώθεις! Μια ιδέα είναι. Έτσι κι ο έρωτας, είναι τίποτα.

Απόσπασμα από συνέντευξη του Χριστιανόπουλου στο Schooligans

---------

Αν με έπαιρνες τώρα θα σου έλεγα "Άστο αγοράκι μου, το παρακουράσαμε" και έτσι νιώθω.

Η ζωή μας τρέχει, συμβαίνουν χίλια άλλα δύο πράγματα και εμείς δεν μπορούμε να δούμε τι σκατά μας συμβαίνει. Μια νιώθω έντονα, μια πλήρως ξενερωμένη. Ρε φίλε το κουράσαμε πολύ, πιο πολύ απ΄όσο έπρεπε και η ζωή είναι μικρή. Δεν θα αφήσω κανέναν να μου την στερήσει με την αναβλητικότητά του. Ξέρω δεν διέφερα πολύ, αλλα πες μου, τότε κρυβόμουν; Έκανα κάτι διαφορετικό; Μπορεί να έχω τόσο λάθος;

Ας ήσουν εδώ τόσες μέρες που ήθελα να είσαι. Εκεί που έλεγα οτι εγώ μας πάω πίσω, τελικά μια χαρούλα είμαι φιλαράκι εγώ. Σε τρυπάκια αναμονής δεν μπαίνω. Εδώ ήμουν να αντιμετωπήσω τα πάντα. Ας μου έλεγες τα χειρότερα, ας μου αποκάλυπτες τέρατα, ας μου έδειχνες τι πραγματικά σκέφτεσαι, όχι για μένα, γενικά. Τώρα, χωρίς θαύματα τίποτα δεν γίνεται.

Και δεν μπορώ πια να σε δικαιολογήσω. Πέρασε πολύς χρόνος που δεν έδωσες μια λύση. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι πως βάρεσες λήξη χωρίς σφυρίχτρα. Τέσπα, είπαμε στην ζωή υπάρχουν άλλα πιο σοβαρά και σημαντικά.

...

Και θα μου πεις τι σχέση έχει το πρώτο με το δεύτερο κείμενο... ψάχτο λίγο

Δεν υπάρχουν σχόλια: