Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Happy thoughts

Ας μου εξηγήσει κάποιος πως γίνετε να έχω τόσα κέφια πρωινιάτικα Δευτέρας; Άφρο σε σένα πέφτει ο κλήρος!

Ο ήλιος λάμπει, το καινούριο μου γραφείο πολύ με αρέσει. Χτες κοιμήθηκα μετά από μια ευχάριστη συζητησούλα (ή δύο μάλλον) και η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι με πιάνει τα σαββατοκύριακα. Μάλλον απογοητεύομαι που περιμένω διάφορα και δεν γίνονται αλλά εν τέλει γίνονται άλλα. Και αυτά τα άλλα δεν είναι τόσο άσχημα.

Νομίζω φταίει ο ήλιος. Γελάω σαν χαζό, αν αλλάξω αγαπημένη εποχή θα τα δούμε όλα! Αλλά όχι, δεν θα αλλάξω από πείσμα κυρίως, και ας ξέρω πως όλες οι εποχές μου αρέσουν.

Δυο ποστ την ίδια μέρα... λες και το κάνω επίτηδες. Αφροδιτούλα είσαι για λίγη ψυχανάλυση; Ωπ ξέχασα και το στοίχημα και χτες δεν σε έλεγα συνέχεια Αφρούλα. Έχασες ξέρεις. Ξέρεις. Και φυσικά στεναχωρέθηκα που έχασες και κέρδισε ο πεσιμισμός μου αλλά έτσι είναι η ζωή. Η ώθηση δεν πιάνει πάντα :)

Έχω απέναντι ένα γυάλινο κτίριο όπου έχει μια σημαιούλα στην κορυφή και κυματίζει. Ξέρεις τι όμορφα που είναι; Παλιά είχα το συννεφάκι μου τώρα έχω την σημαιούλα στον καταγάλανο ουρανό. Έχω και την λαχανί καρέκλα αλλά την κάθομαι οπότε δεν την βλέπω και συνέχεια να με φτιάχνει. Και κορυφή!!!! Έχω το ράδιό μου που παίζει δυνατά!

Happy thoughts! Και να μην ήθελα έρχονται από μόνες τους. Στέλνω θετική ενέργεια μπας και... :) σσσσςςς

Δεν υπάρχουν σχόλια: