Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Περί λογοκρισίας…


Και ξαναρχίσαμε τις 15 εγγραφές την μέρα. Λογικό είναι, νιώθω άβολα. Ξεκίνησε μια πλάκα και έσπασε στο τέλος. Και ποιο είναι το πρόβλημα; Λες και θα σε παρεξηγούσα ποτέ από μια πλάκα ή πιστεύεις πως θα σε παρεξηγήσουν οι άλλοι; Και ποιοι άλλοι; Λες η Κασσάνδρα να έχει δίκιο; Μικρή αν έπεσες τόσο μέσα και μάλιστα τόσο άμεσα να σου ασημώσω 100ευρω να μου πεις κανονικά το μέλλον μου :Ρ

Και σκέφτομαι εγώ τώρα... Πόσα θα γίνονται πίσω από την πλάτη μου και δεν θα τα παίρνω και πρέφα; Δεν θέλω ρε παιδάκι μου να τα καταλάβω, θέλω να είμαι σαν την χαζοξανθιά που δεν καταλαβαίνει τίποτα και είναι μονίμως χαρούμενη. Κάπως έτσι λειτουργεί και όταν βλέπω τα πάντα ρόδινα και θέλω να είναι ιδανικά κτλ κτλ. Και ας μην πάω μπροστά με αυτή την λογική.

Ζορίστηκα για να αλλάξω κάτι που έγινε και δεν έπρεπε να έχει κακοπροαίρετη οπτική. Ακόμα και κακοπροαίρετο δηλαδή να ήταν, ειπώθηκε, γράφηκε, πάει. Δεν μπορείς να διαγράφεις έτσι κάτι που έγινε ή να το αποσιωπείς. Να δεις που κάτι δεν πιάνω εδώ... αλλιώς ακόμα δεν βγάζει άκρη. Μάλλον δεν θα το ψάξω άλλο. Είναι αποτέλεσμα του γενικότερου κλίματος ξενερώματος.

Ώρα για απομυθοποίηση! Γουστάρω!

Update: Δηλαδή εγώ το ξεκίνησα το παιχνιδάκι; Γαμώ τις υποχωρήσεις μου! (το στοματάκι δεν κλείνει τις τελευταίες μέρες, κάτι θα μου φταίει πολύ φαίνεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια: