Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Ονειροβασία

Χα! Έγραψα ένα κατεβατό με ονειροβατήματα. Λες αν κλείσω τα μάτια και ευχηθώ να πιάσουν;


Θέλω να μ αγαπάς, να με φροντίζεις και να με προσέχεις
να με νοιάζεσαι σαν μωρό παιδί και να χαμογελάς με τα νάζια μου
να μου στέλνεις πονηρά μηνυματάκια και καλά να κοκκινίζω
να αλλάζεις χίλια πρόσωπα για να απαντήσεις στα δικά μου
να μαλλώνεις μαζί μου για να ανάψουν τα αίματα
και μετά να τα σβήνουμε μαζί για να τα ξανανάψουμε αργότερα
να με πειράζεις και να τσιμπάω, να σε πειράζω και να γελάς
να μην μας νοιάζει το αύριο και να παίρνουμε αποφάσεις στην στιγμή
να ακούμε την ίδια μουσική, να μου τραγουδάς, να μου σχολιάζεις
να κοροϊδεύουμε τον κόσμο παρέα και να συζητάμε τα σοβαρά
να σε βοηθάω όποτε πελαγώνεις και να με αγκαλιάζεις όποτε κλαίω
να σου δίνω δύναμη τόσο με την παρουσία όσο και με την απουσία μου
να σε συμπαθούν οι φίλοι μου και μένα οι δικοί σου
να μην πηγαίνουμε μαζί για ψώνια γιατί θα μαλώνουμε τρελά
αλλά όταν πηγαίνουμε μόνοι μας να σκεφτόμαστε τι θα ‘θελε ο άλλος
να μεθάμε παρέα, να κοιμόμαστε ίδιες ώρες, να ξυπνάμε διαφορετικές
να με περιμένεις κάτω από την δουλειά, να σου λέω τα βράδια να έρχεσαι
να μου κλείνεις το μάτι συνωμοτικά και να θέλεις να είσαι κοντά να με φιλήσεις
να με κάνεις να ανατριχιάζω, να κλείνω τα μάτια για να σε απολαύσω
να με ξεχνάς και να με θυμάσαι, να αντέχεις τις τρελές μου επιλογές
να υπομένεις τις βαρετές μου μέρες, να θέλεις να τις αλλάξεις για μένα
να με προκαλείς και να σε προκαλώ για να ζήσουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: